Az Assisi Szent Klára Római Katolikus Óvoda pályázatot hirdet
Iktatószám: 187/2024
Tárgy: álláshirdetés óvodapedagógusoknak
Az Assisi Szent Klára Római Katolikus Óvoda
(3752 Szendrő, Bem utca 2/B)
pályázatot hirdet
Óvodapedagógus munkakör betöltésére
I.) Alapvető információk
1. A jogviszony típusa köznevelési foglalkoztatotti jogviszony.
2. A munkavégzés helye: Assisi Szent Klára Római Katolikus Óvoda
(3752 Szendrő, Bem utca 2/B)
3. A foglalkoztatás időtartama:
A jogviszony határozott idejű munkaviszony, teljes munkaidőben.
4. Jogviszonyára a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. LII. törvény és a vonatkozó jogszabályok hatályos rendelkezései irányadóak.
5. A munkakör keretében ellátandó feladatok:
A rábízott gyermekek integrált óvodai nevelése, fejlesztése, óvodapedagógusi feladatok ellátása.
A jogszabályban és munkáltatói jogokat gyakorló igazgató utasításaiban előírt feladatok ellátása kinevezésének és munkaköri leírásának megfelelően a hatályos jogszabályok, a Munkáltató alapdokumentumai (pl. alapító okirata, szervezeti és működési szabályzata, szakmai programja, munkaterve) és a Katolikus Egyház Egyházi Törvénykönyvének 796-806. kánonjai, valamint a Katolikus Pedagógiai Intézet honlapján elérhető Etikai Kódexnek megfelelően, az Egri Főegyházmegye Gyermek- és Ifjúságvédelmi Szabályzatát is betartva.
II.) Pályázati feltételek
1. A munkakörre jogszabályban előírt szakképesítés(ek) igazolása.
- főiskola, óvodapedagógusi szakképzettség
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet
- teljes cselekvőképesség
- munkakörre vonatkozó egészségügyi, pedagógiai alkalmasság
2. 30 napnál nem régebbi a Púétv. 26. és 27. §-ainak megfelelő tartalmú erkölcsi bizonyítvány. A Púétv. 27. §-a szerint meghatározott bűncselekmények esetében nem csupán a jogerős ítélet, de már a büntetőeljárás megindítása is kizárja a gyermekekkel, fiatalokkal való foglalkozás lehetőségét, illetve ez a helyzet hosszabb ideig fennáll a büntetett előélethez kötődő hátrányok alóli mentesülést követően is. A hatósági erkölcsi bizonyítvány igénylésekor lehetőség van speciális tartalomról e törvényi rendelkezésnek megfelelésről igazolást kérni.
3. A Púétv. 26. § (1) bekezdésének b) pontjában előírt cselekvőképességéről a pályázónak kell nyilatkoznia saját kezűleg írt és aláírt, dátumozott nyilatkozatában.
4. A jogszabályban előírt végzettségeket, szakképesítéseket igazoló okiratok másolatát a pályázónak csatolnia kell pályázatához.
5. A pályázó szakmai önéletrajza, amely érinti katolikus kötődéseit.
6. Katolikus plébános ajánlása.
III.) Technikai információk
1. A munkakör betöltésének kezdő időpontja: 2024. október 01.
2. A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos
3. A pályázatokat postai úton vagy személyesen az intézmény 3752 Szendrő, Bem utca 2/B szám alatti címére és elektronikusan a sztklaraovoda@gmail.com címre kell benyújtani.
4. A pályázat másolatát az intézményt fenntartó Egri Főegyházmegye Oktatási Osztálya egerekif@gmail.com címére is el kell küldeni.
5. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Báriné Ujvári Krisztina
óvodaigazgató vagy Tizedesné Lipták Marianna gazdasági vezető nyújt, a
06-48/560-563 telefonszámon és a sztklaraovoda@gmail.com e-mail címen.
Kelt: Szendrő, 2024. szeptember 16.
P. H.
Báriné Ujvári Krisztina
óvodaigazgató